, Bach, S., Strobl, I., & Dechant, K. (2022). A Theory-Based Approach of Feedback in STACK-Based Moodle Quizzes Taking into Account Self-Regulation and Different Proficiency of Learners. International
know your login credentials, as you will need them to access the lab computers. Do the pretests on Moodle in order to be able to enter your results correctly. Bring a pocket calculator with you! Wish you
ungsskizze unter: https://www.seppmed.de/othkurs/ Details zu Ablauf/Orga sowie Anmeldung: http://moodle.oth-aw.de/course/view.php?id=3672 Viele Grüße Prof. Christoph Neumann
digital gestützter Hochschullehre Wünschenswert erste Erfahrungen mit E-Portfolios (z. B. Mahara oder Moodle) Selbstständige, strukturierte und zuverlässige Arbeitsweise Teamfähigkeit und Kommunikationsstärke
ngsskizze unter: https://www.seppmed.de/othkurs/ Details zu Ablauf/Orga sowie Anmeldung: https://moodle.oth-aw.de/course/view.php?id=3672 Viele Grüße Prof. Christoph Neumann